Sunday 12 July 2015

Tutorial Pemakaian Shawl

Sekarang ni kalau kita tengok macam-macam fesyen tudung yang digayakan oleh wanita masa kini. Sebenarnya aku ni seorang yang suka pada fesyen tudung, aku ni bukannya arif sangat bab-bab pakai tudung yang belit-belit ni tapi aku suka guna Encik Google kalau nak tengok cara tutorial pemakaian tudung terkini. 

Sekarang ni tudung boleh digayakan dengan macam-macam jenis tudung contohnya tudung bawal pun boleh dibuat shawl taw. Bagi mereka yang ada minat yang sama macam aku tapi tak tahu macam mana nak buat fesyen tudung terkini yang belit-belit tu nah, aku tunjukkan sedikit kat korang tutorial tudung untuk korang belajar. Harap dapat membantu korang semua. 

tutorial shawl

tutorial shawl


tutorial shawl


tutorial shawl

tutorial shawl


No comments:

Post a Comment

Resepi Tart Cadbury Mudah dan Sedap

Alhamdulillah... Berhabuk dah pun blog ni, setelah lama tak update apa-apa. Jadi, malam ni terdetik nak share resepi biskut raya la pu...

TOPS POST