Monday 5 October 2015

Majlis Menyambut Menantu Di Pasir Puteh

Sebelum ni Eyla ada update pasal Majlis Persandingan Kakak Tercinta yang berlangsung dengan penuh kemeriahan. Setelah selesai majlis persandingan, keesokkan harinya pada raya haji keempat majlis bertandang atau orang kelantan panggil majlis hantar menantu @ majlis menyambut menantu. Biasanya majlis di belah lelaki diadakan @ dilakukan secara bersederhana berbanding dengan majlis persandingan di pihak perempuan.

Rombongan Eyla bersama keluarga terdekat tiba di rumah pengantin lelaki pada pukul 12.00 tengahari. Apa yang paling best nak cerita, makanan kat belah lelaki memang sedap dan banyak pilihan boleh makan. Antaranya kambing golek 2 ekor, dessert yang bermacam-macam pilihan, aiskrim dan banyak lagi dan yang bestnya Eyla dapat makan bersama pengantin. Hehe. 

Setelah selesai makan semua, Eyla dan keluarga bersama pengantin bergambar sebagai kenangan. Sedihnya rasa sebab Akak Eyla kerja KL dan kami berdua memang rapat so, bila dia dah kahwin tanggungjawab dia pun dah bertukar. Apa-apa pun Eyla doakan semoga Akak dan suami berbahagia selama-lamanya dan cepat-cepat dapat baby yang comel. Hehe.  

Eylamohd blogspot

majlis bertandang

majlis bertandang

majlis bertandang

eylamohd blogspot




eylamohd blogspot

eylamohd blogspot

2 comments:

  1. Kirim salam kt kakak n ustak...hahaha

    ReplyDelete
  2. sain ustak ko? hahaha..jumpa dia cari blog kita.ish3

    ReplyDelete

Resepi Tart Cadbury Mudah dan Sedap

Alhamdulillah... Berhabuk dah pun blog ni, setelah lama tak update apa-apa. Jadi, malam ni terdetik nak share resepi biskut raya la pu...

TOPS POST