Wednesday 19 August 2015

Punca Perempuan Suka Merajuk

Tiada perempuan yang tidak pernah merajuk dengan pasangannya bukan. Apabila wanita disakiti dia tidak akan marah tetapi dia hanya simpan dalam hati dan hanya mampu menangis sahaja. Sebenarnya wanita ni mereka mahukan perhatian dari lelaki jadi seorang lelaki tu kena fahamlah kalau pasangan dia tengah merajuk dan janganlah buat tak tahu jer sebab itu lagi la buat perempuan saki hati!

Seorang perempuan ni kalau mereka merajuk sekejap je janji lelaki tu pandai pujuk. Tapi kalaulah dapat lelaki yang jenis EGO dengan pasangan memang malanglah perempuan tu. Orang kata ape tu 'makan hati berulamkan jantung' hihi. Sadiss kan.

gambar perempuan merajuk

Kenapa perempuan suka merajuk sebab utamanya dia perlu perhatian lelaki agar pujuk mereka. Perempuan sentiasa inginkan perhatian daripada lelaki agar sentiasa ambil berat tentang mereka. Perempuan nak lelaki sentiasa ada dengan dia sebab tu bila lelaki tak text perempuan. dia akan merajuk dan inginkan lelaki pujuk supaya tahu yang mereka sedang tertunggu-tunggu.

Kenapa perempuan suka merajuk sebab hati perempuan ini lembut mudah terasa, sebab tu bila tersalah cakap sikit je kadang-kadang perempuan akan terasa hati dan merajuk dan tugas lelaki nak pujuknya balik agar tidak merajuk. Sebab itu nak cakap dengan perempuan jangan tinggikan suara, nanti dia merajuk, jangan cakap bahasa yang kesat nanti dia merajuk. Cakap kata-kata yang manis itu membuat dia lebih suka.

Kenapa perempuan suka merajuk sebab dia nak uji lelaki boleh tahan lama denggannya. Perempuan bila merajuk lelaki tak pujuk dia akan marah. Bila lelaki dah pujuk dia akan lagi merajuk. Lelaki kena anggap itu comel bukan beban. Kadang-kadang dia bukan nak uji lelaki tetapi dah itu sifatnya.

Kenapa perempuan suka merajuk sebab nak manja-manja dengan lelakinya. Lelaki perlu memahami dan jangan terlalu amik sensitif tentang hal ini. Layan la dia dengan kesempatan yang ada itu dapat merapatkan lagi hubungan. Cara perempuan nak manja dengan lelaki dengan merajuknya.

Kenapa perempuan merajuk sebab dia Cemburu. Kadang perempuan taknak lelaki terlalu rapat dengan perempuan atau kawan perempuan lain itu boleh buat dia cemburu dan marah tiba-tiba merajuk. dan merajuk ini berpanjangan.

Kenapa wanita suka merajuk

So, kepada lelaki kat luar sana tu please take note ye. Cuba hargai pasangan anda, kalau tak nak pasangan anda curang dengan anda. Hihi

No comments:

Post a Comment

Resepi Tart Cadbury Mudah dan Sedap

Alhamdulillah... Berhabuk dah pun blog ni, setelah lama tak update apa-apa. Jadi, malam ni terdetik nak share resepi biskut raya la pu...

TOPS POST